Αναρωτιέμαι πως γίνεται, να στερούμε από ένα παιδί με αυτισμό την ικανότητα του και τη σχέση του με τη τεχνολογία; Λογοθεραπεύτρια του παιδιού έχει αναφέρει μέσα από τον ηλεκτρονικό υπολογιστή βρήκα τον τρόπο για να υλοποιούμε πολλές δραστηριότητες και να επικοινωνούμε. Παρόλα αυτά οι γονείς του παιδιού της έχουν ζητήσει να μην δουλεύουν με αυτό τον τρόπο, γιατί στο τέλος θα γίνει εντελώς παθητικός.
Συγκεκριμένα, το παιδί αυτό έχει δείξει την κλίση του προς τον ηλεκτρονικό υπολογιστή και την τεχνολογία γενικότερα, αλλά οι γονείς του, του στερούν αυτό το δικαίωμα, γιατί όταν δουλεύει στο ηλεκτρονικό υπολογιστή "χάνεται στον κόσμο του και δεν θέλει να επικοινωνήσει με εμάς". Πιστεύω οι γονείς, θα έπρεπε να δουν τη δυνατότητα της τεχνολογίας για επικοινωνία και όχι να το στερούν από το παιδί. Η διάθεση του παιδιού αυτού για να εργάζεται στον ηλεκτρονικό υπολογιστή, θα έπρεπε να είναι κίνητρο για τους γονείς, έτσι ώστε να προωθούν την υποστηρικτική τεχνολογία και όχι να την αποφεύγουν γιατί δεν έχουν άμεση επικοινωνία με το παιδί τους. Αν το σκεφτούμε λογικά, χωρίς την υποστηρικτική τεχνολογία δεν θα έχουν σχεδόν καθόλου επικοινωνία με το παιδί τους. Για αυτό το λόγο, θα πρέπει γονείς και εκπαιδευτικοί να βλέπουν όλους τους εναλλακτικούς τρόπους για να εργάζονται με τα παιδιά, δεν πρέπει να είμαστε απόλυτοι και κάθετοι με τέτοιου είδους θέματα.
Συγκεκριμένα, το παιδί αυτό έχει δείξει την κλίση του προς τον ηλεκτρονικό υπολογιστή και την τεχνολογία γενικότερα, αλλά οι γονείς του, του στερούν αυτό το δικαίωμα, γιατί όταν δουλεύει στο ηλεκτρονικό υπολογιστή "χάνεται στον κόσμο του και δεν θέλει να επικοινωνήσει με εμάς". Πιστεύω οι γονείς, θα έπρεπε να δουν τη δυνατότητα της τεχνολογίας για επικοινωνία και όχι να το στερούν από το παιδί. Η διάθεση του παιδιού αυτού για να εργάζεται στον ηλεκτρονικό υπολογιστή, θα έπρεπε να είναι κίνητρο για τους γονείς, έτσι ώστε να προωθούν την υποστηρικτική τεχνολογία και όχι να την αποφεύγουν γιατί δεν έχουν άμεση επικοινωνία με το παιδί τους. Αν το σκεφτούμε λογικά, χωρίς την υποστηρικτική τεχνολογία δεν θα έχουν σχεδόν καθόλου επικοινωνία με το παιδί τους. Για αυτό το λόγο, θα πρέπει γονείς και εκπαιδευτικοί να βλέπουν όλους τους εναλλακτικούς τρόπους για να εργάζονται με τα παιδιά, δεν πρέπει να είμαστε απόλυτοι και κάθετοι με τέτοιου είδους θέματα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου